torsdag 17 februari 2011

Förebild Kaxi !

Åhh.... Älskade Caroline Af Ugglas..... I LOVE U!!!!
Jag tycker hon har sån utstrålning..personlig varm stil.
Hon blev Årets Kulturtant -08 tror jag minsann det var...Fint.
För miljoner år sen minns jag jag hörde en intervju med henne,
då dom frågade hur en snygg karl skulle se ut...
Då svarade hon:
En redig skogshuggare med mage å rutig skjorta..självtränad.
Än en gymtränarkille som är välstekt i solariet..det gick bort!
Precis så tycker jag med....!
Hon sätter alltid på en bra cdskiva med pigg musik,
åsså dansar hon en timma..så tränar hon!
Hon får utstå spott o spä för att hon är hon....
Vissa människor stör sig på banala grejer tycker jag.
När man nämner henne är det alltid någon som ska dum-härma
hennes låt i melodifestivalen..... Urlöjligt!
Om jag någongång flyttar till Stockholmia....DÅ!!
Då ska jag minsann gå med i hennes kör..
Kör För Alla!! Så det så....
Tack Caroline af Ugglas för att du gör mig GLAD!!
Din Nina




Inga kommentarer: