torsdag 10 februari 2011

På hög bara!!

Ibland så lägger sig saker bara på hög..Det staplas!!
Jag har haft sååå ont i ena axeln,så då har jag inte pallat blogga.
Mitt virus program tog slut,så då har jag inte pallat blogga.
Strömmen gick i två dygn,då gick det inte att blogga.
Så jag har liksom susat fram genom livet
utan bubbelgumsrosa dator.
Å ingen abstinens...Nästan skönt fri från Fejsbook!
Bara struttat runt å små pysslat...
Ja fast det blev ju förstås stearinljus och yatsi hemma i mörkret.
Roligt en stund...romantiskt en stund....
Men låt mig berätta om nåt som nästan slår knut på mig i glädje!
Vi har haft besök av familjhems utredningen,
maken å jag vill ju bli stödfamilj.
Så dom var här i måndags för en hemmakoll.
Då sa att OM dom var intresserad å vi var lämpliga,
så skulle dom ringa inom en vecka för en mera ingående intervju.
Dom ringde redan dagen efter å bokade tid.
Hurra hurra.....
Nu får vi se vad Gud har i rockärmen.

Kram kram å en liten puss precs där på kinden...
Nina Pippi...
.

Inga kommentarer: