fredag 11 mars 2011

Lite lyx i vardagen..eller rent utav på helgen...!

Imorgon så piper jag å Maken iväg till Linköping för en fin
pyttehotellhelg... En natt...med bastu..pool..solarium (ja jag veeet)
Bara att få sova borta..jaa..hotell, det är lyx..
Tack Icakortet å Scandic som gör detta möjligt!
Jag har skolat in hunden hos en hobby-matte.
För vi stoppar inte där utan sen puttrar vi vidare till stockholm.
Yes..favorit i repris!!
Ska blandat annat på en Konferens som heter
"Att mötas i ögonhöjd" som Tingvallahemmet anordnar...
Sen så försöker jag låta ett beslut mogna i mig....
Att denna gång jag går in på Beyond Retro..
så SKA jag handla en klänning...ingen handlingsförlamning !
Utan bara lugnt å sansat välja en vacker klänning å ta fram kortet!
Kaatjiing!!
Ha ha tvinga sig själv till å shoppa..Är det sunt det??
Ha nu en fin Fredagskväll...det ska jag ha...
Puss på näsan!

Inga kommentarer: