torsdag 17 mars 2011

Mellan Hopp & Förtvivlan!!

Jag å Maken har haft...har sånn full rulle här Los Stockholmo,
så mina föresatser att pumpa bloggen full med inlägg..
har gått lite i stå....
MEN mina intryck å händelser har varit fullmatade!
Från att dela ut mackor till dem utan bostad och fast i drogerna,
till att ytligt finna en vacker klänning att köpa på Beyond Retro.
Varit en kväll på vattengympa..nästa dag möte en kille som
kallas Lasse i spat...för han alltid tar sig vatten över huvudet.
Skulle kunna vara helkul..men undertonen var en annan.
Idag har vi haft en superdag med härliga nya o gamla vänner.
Konferensen "Att mötas i ögonhöjd" är verkligen intressant,
å utvecklande......
Lyssnade idag på Kjell Wearn berätta om sina år då han jobbat å
mött utsatta romer i deras vardag.....
Kan bara säga att efter suttit med tårar i ögonen skämts för att
vara svensk.....
Ändå "behandlar" vi dom bättre än andra länder gör berättade han.
Jag hade rysningar...å blöta ögon....
Min drivkraft att hjälpa människor växer för var dag...
Hjärtat känns så stort så det sprängs i bröstet....
Ta vara om varandra där ute i verkligheten vänner!!
Imorron fortsätter vi med samtal om att behandla kvinnor,
bönevandring och supé på kvällen....
Kram på dig....Å Gud Välsigne Dig!!!


o

Inga kommentarer: