söndag 4 september 2011

Pyssel, svett å nästan tårar!!

Jag å Maken har pysslat..eller jag har tvingat honom.
Ja,så kan man nog säga!!
Arg ,svettig,stressad...slog mig två gånger på fingret med hammaren,
Men...puuuhh.....
Jag köpte tidigare i sommar vaxduk på Rusta för 39kr/m
och detta har vi alltså spänt över ett bord.
Så alltså det hära bordet är någon kvarleva från 60talet svensk design.
Du det må jag säga,på den tiden kunde dom pressa papper asså....
Bordet var sååå hårt,så häftpistolen orkade inte helt skjuta in mälorna.
Varav hammaren kom in i bilden och mitt finger!!
Men resultatet blev bra!!!
Påminner om min moraklocka va ?!!
( var lugn, dom står inte i samma rum..jag är väl inte galen heller;)

 Så här blev resulatet av det ommålade skåpet...
So far so good kan man väl säga!
det kan tillkomma någon gulddetalj å sånt på det.
Men om, hur, när vad..blir det i så fall bildbevis på senare.
Nu ryggläge sidostupa i soffan för å kika på Idol!!

Inga kommentarer: