onsdag 30 november 2011

Det rosa sagoslottet!!

Japp...det sagolika slott finns i Sverige, det ägs av en man som heter Ralph Lundsten.
Han är musiker sen måååånga år tillbaka och har gjort  myyyycket musik.
Men jag vill nämna honom pga av hans slott och inredning.
Jag vet att redan för några år sedan var jag på biblioteket och kikade i en bok om hans hus...
Slukade bilderna med hungriga ögon.....Suktade..törstade....imponerades..
 Vi delar ju inte livsåsåkådning ....men han tror som han vill å jag tror som jag vill..
Hans muskistudio...alltså klicka på bilden så du får se en stor bild..kolla taket...
( har ingen aning om vem snubben är på bilden...)
Här sitter han himself i sitt badrum.....
Spana in palmlampan...To die for..... :-)
Ett fönster i all sin prakt......
Världens finaste planetlampa tror jag nog...
Haha KOLLA in lilla mysfabrorn i sängen....
När jag såg denna bild så började jag tänka på Edens Lustgård...ja inte pga av honom..
Utan för det ser så lummigt ut och att han har en orm under bordet där som lurar.
Idag var jag på bibblan och lånade den dära boken om honom,
där det fanns så många mera bätter bilder på husets inredning
Tyvärr så hittade jag inte fler bilder på nätet från hans hem.
Men jag har valt att citera ett stycke ur hans bok...
Detta läser jag med ett leende på läpparna å ett busigt blänk i ögat:

"Fast ibland när folk avundsamt säger: -Du är så privilegad som bor så här.
 Så har jag lust att kasta glåpord efter dem och säga:
Försök själva, Ni oföretagsamma djä***ar....."

Haha ja så är det...Det är ju bara å släppa lös!!!!....
Jag borde nog skicka min prickiga moraklocka på Posten åt honom... :-))

ÅÅååååååååååå  vad jag längtar till den dagen jag å maken köper ett eget hus..
Dåå Ni!!! :))

Tjing!!!

Inga kommentarer: