fredag 8 april 2011

Gud´s Makeover!!

Kolla på dom här bilderna......
Det skiljer åtta år på bilderna ÅTTA år....

och jag är yngre på den första bilden.

Jag minns när den togs...nygaddad å snygg tyckte jag...

Jag har ju så död blick,så inne i missbruket...så slut....

Hade väl klivit av amfetaminet lite å höll på å paddla ut

på alkoholens djupa hav...... Lååångt ut...

Trodde alkoholet skulle vara en livbojj från amfetaminet. Fnys!

Vet du....

Jag ÄLSKAR å se makeovers på teven.

Makeovers för människor.makeovers för hus..

förvandlingsprogram av alla de slag.

En kväll satt jag å undrade för mig själv, varför just sånna program.

Jo det är att se förvandlingen...nåt fult blir fint...

nåt trött får nytt liv. Man kan se en människa få ny glöd i ögonen.

Det slitna huset blir deras slott igen....

Så har ju jag oxå fått det...

Den största makeovern av allt.

Gud gjorde det på mig!! Lilla jag!!

Gud bara klev in i min innersta vrå och städat ut skiten..

Och tände ett ljus,en liten låga som vuxit sig stark.

Han fick in livet i ögonen och hoppet i bröstet.

han ger mig klipp i stegen å har kickstartat geniknölarna.

Han tog mitt röda nystan av känslor å redde ut härvan...

Lödde och kopplade om lite ledningar,

knipsade bort döda delar som bara hängde o slängde.

Så om du ens för en sekund tvivlar på att Gud kan göra underverk.

Om du tvivlar på att DU inte kan få en makeover,

kolla på bilden......Ser du förändringen....

Gud vettu...Han är fantastisk!!

Puss på dej...!!


2 kommentarer:

Unknown sa...

Nina så BRA skrivit. Du har verkligen genomgått en total makeover. Du är så stark och en förebild.

KRAM

Anonym sa...

Puss på dig! Härlig läsning :)
/Mia