torsdag 21 juli 2011

DrömPlanen!!

Jag har i dagarna passerat en milstolpe i MITT liv.
Jag har i mitt inre en drömplan, du vet allt som man bara kan önska sig.
En del saker helt totalt orealistiska, som att få vara
familjemedlem med The Osbournes..!!
Jag drömde dock för nån natt sen att jag å Ozzy,
vi smetade in oss i kroppsfärger och kramades..
ja då helt ofarligt! Men fint var det...
Ja just ja...Drömplanen var det ju .....
Min drömplan består av möjliga å totalt omöjliga mål
precis som drömmarska vara ...enligt mig...
Du får göra precis som du själv vill! Å gör antar jag!
Mitt en mål som jag har passerat är att jag har köpt min drömbil.
En knallröd Rally Kadett-67....Finast av dom finaste!!
Jag åker ståndmässigt nu anser jag...
Detta är vad jag anser en bil som skulle kunna vara med i en
Quentin Tarrantino-film...jupp det var min måttstock typ...
Nu kanske någon drar sig till minnes att jag för ett tag sedan
 hade en jeep som jag ville göra zebramönstrad..
Men det var en annan dröm som kom av sig när jag insåg att en
jeep det var ungefär lika mysigt som å köra runt på en traktor.
Den här bilen gliiiiider fram.max i 95km...
fem växlad om jag räknar med backen,vilket jag gör.
Orginal..tipptopp...en ägare..Maken säger den kallas orörd.
Den luktar gammal bil....ahh..fint...
Detta kära vänner är en fin sak,dröm,
som jag kan bocka av i min inre lista.
Vad har du i din drömplan,var det länge sen du såg över den?
Pusta av den..vissa saker rent ut av ska bytas ut...
Vi förändras ju..att gifta sig naken på en strand är ju en sån sak!
Huga..fattar inte hur det har kunnat vara en dröm...
Nu sträcker man sig med barfota...
Ha ha ja saker å ting förändras å det är skönt!
Tut Tut säger jag bara......
WROOOOOOOOMM!!!!!!

1 kommentar:

camilla sa...

Du är underbar. Beundrar dig:) kram