måndag 25 juli 2011

Första intrycket.....Ett ufo??!

Hur viktigt är första intrycket för dig?
Betyder det allt..å blir din måttståck på den andra?
Vet du...för mig betyder första intrycket...Ingenting!!
Jag har så ofta fel...och blir sen glatt överraskad,oftast iaf.
Nu har jag haft ett sånt möte igen.
En person som jag först inte kunde hitta rätt fack åt.
Jag bläddrade runt bland mina fack.
Inte där...här då kanske..nä...här...hmm...där då..
Jag tyckte den människa var lite ufo:aktig...
Alltså det är inget negativt menat,
det är bara så jag känner  när någon är ljusår från mig..
Hmm, när vi är vädigt olika  för att säga det på rikssvenska.
Nåväl denna person har tidvis snurrat runt mitt huvud
likt ett blinkandes ,tutandes rymdskepp....
Jag har tänkt: är denna människa så "skum" som jag tror?
Så en dag så har rymdskeppet stannat...dörren har öppnats.
Å där kommer den finaste alien ut å vi blir vänner.
Detta har hänt för mig igen å jag blir varm i hjärtat nu,
när jag varje gång möter denna rymdflicka.
Sen så slog det mig ju att jag själv är ett Ufo...
Typ Insikt..a  Hallelujamoment!!
Så från ett ufo till ett annat... TACK!
Jag älskar å bli överraskad av ufos!!!!
Mera ufo till folket!!! :) eller nåt!
Beem me up ,Scotty!!

1 kommentar:

AmT sa...

Tack, kul att vara din vän,det är sååå ömsesidigt... ditt "lilla Ufo