söndag 31 juli 2011

To die for!! Eller Worth waiting for!!

 Så händer det...Att jag ser något...Det där speciella
Som en jättehand kramar om mina lungor..squiiiik...
Luften pressas ur.....
Det himlar för ögonen...stjärnor..regnbåge...my little ponies...
Allt virvlar förbi likte en gigantisk parad i lycka...
Lyckoströssel....
 Att jag finner det dära lilla..nä det STORA extra...
Pulsen rasra iväg likt bongotrummor ur mörkaste djungel.
Torr i munnen....
 Vill ha...Vill ha...Vill ha.... Likt en torr trasig zombie,
upprepar jag mitt mantra... Likte en val vältrar sig i havet.
Rullar jag runt i skobegärets djupa smörja...
Vill ha...vill ha....
Ha ha jaa du hajjar va!! Att jag har hittat clogs som jag vill ÄGA!!!
Men dom är lite dyra 1.125 pix per par...Hmm...
Allltså för att bo i urmoderlandet för träskor så är dom riktig dyra.
(om det nu inte är Holland som är värdlandet,,men deras träskor är fula,spetsiga stora trä)
Vad sägerförresten raggarna om detta. dagspriser..??
Nå jag kommer ifrån ämnet....
Dessa skor hittade jag på :
http://www.kaxigaclogs.se/shop/index.php?cPath=26
Jag ska minsann hitta egna vanliga skor å måla dit själv.
Eller min Bästis Monx ska få göra`t,hon är en hejjare på att måla.
Jag minns på -90talet så hade jag en tuff skinnjacka med en
Musse Pigg målad på ryggen.... =)
Minns du Monx??
Fina skor va??

1 kommentar:

Anonym sa...

Kommer alltid att minnas Musse Pigg jackan och en hel del andra kreationer vi fick till........ Och jag är alltid pigg på att hitta på något, det vet du väl. Skorna är klockrena, handla och skynda dig hit så ska vi låta skaparandan flöda=))))) Din Monx