tisdag 21 februari 2012

Jag har minsann bockat av en dröm jag!!


Elsa Billgren är en av mina stora förebilder inom klädvärlden.
Ja för övrigt med ,hon är sund å livsnjutare med ett fin hjärta.
Hon är en professora minst sagt inom vinatgekläder .
Nu har jag iallafall gjort slag i saken och tagit tag i en dröm jag har närt í min barm ett tag.
Jag har skickat en förfrågan och önskan om att boka en förmiddag med ELSA!!!!!!
Så här plitade jag ner i ett mejl :

Hejsan Elsa!

Jag har sååå länge velat ha dig som personal shopper och i dag tänkte jag...
va fasen bäst å göra slag i saken å börja med ett mejl.
Jag kunde inte hitta igen ditt blogginlägg när du skrev om detta.
(har för mig att det inet alls var så dyrt :)
Hur går jag tillväga, pris kontakt..ja startupp-uppgifter...
När du har tid så kan du väl mejla mig så ska jag svara.
Jag kan ju önska redan nu ...
Så här har jag lite förslag (nu kanske du tycker jag är framfusig eller så...;)
måndag vecka 13 eller måndag vecka vecka 19.
KRAM och hoppas på svar!!
Med vänlig hälsning å lite fanfarer... Nina

Pling!! så fick jag tillbaka:

Hej!

Vad roligt!
Självklart ska vi gå på en shoppingtur!
Det kostar 2000:- plus moms på faktura, då ingår det att jag förbereder allt, och själva shoppingdagen. Budgeten för vad du får handla väljer du själv!
Datumen ser bra ut, tyvärr kan jag inte bestämma just precis nu då jag håller på att bygga mitt inspelningsschema, men om en vecka el två vet jag!
Första steget är att du skickar ett mail till mig med dina storlekar och önskemål. Vilka färger, modeller, mönster gillar du? Gillar du inte?
Hur låter det?
Kram!!
/Elsa



Så vi har nu mejlat lite till för att hitta det perfekta datumet.
Det lutar åt en lördag så jag tar även med Maken till El Stockholmo.
Men du kan ju lita på att det lär dyka upp bilder när detta milstolpe/önskedröm/morot har gått av stapeln.

Inga kommentarer: