onsdag 22 februari 2012

Mina stenhårda direktiv till Elsa Billgren!

Jo jag mejlade ju tillbaka om mitt tycke och smak gällande kläder..
Tror du jag fick med det mesta....?
Insåg sen att jag inte nämnt nåt om hippiutstyrsel..men det får gå under fransar..
Så här lät önskelistan:

Hejsan!

Åh vad glad jag blir Elsa!
Okej kolla upp dit schema och så återkommer du..
Nu vet jag inte hur du känner inför lördagar, för om en lördag skulle funka för dig.
Jag bor i småland och jobbar på ett kristet behandlingshem för kvinnor med missbruk, så jag har rullande schema på tre veckor.
(Men om en helg/lördag funkar då tar jag med mig gubben till el stockholmo så får han pyssla med sitt... :)
Nå i varjefall här kommer lite ord om min stil:
Jag har en klassisk svart page, kör lite cleoptarasminkning med skönhestprick vid ett öga.
Jag gillar rockchick, jag gillar romanstiskt spets med nitar.
Jag gillar kläder med glimten i ögat,humor. Jag gillar tufft blandat med romanstiskt.
jag gillar starka färger. Älskar mitt knallrosa läppstift.
Roliga strumpbyxor är ett plus vid bra tillfälle.
Läder. fransar.snörning.rosetter.nitar.volange.prickigt ......Nå inte på en å samma gång kanske ;)
Jag gillar olika former, men med ålder å lite valkar så är jag inte så förstjust i supertajt hela vägen.
Tajt uppe å vid kjol...eller kanske bara lite klockad.
Klänningar och kjolar är fina grejer. Jag kan ju tänka mig att vi kanse siktar in oss på klänningar med coola attiraljer till ...eller nåt.. ;)
Höga klackar och grova kängor.
Jag är ca 165 lång
storlek 40
normalbyst....
40 år...
KRAM Nina Månstråle

Nå...Missade jag nåt?!?!
=)

Inga kommentarer: