fredag 17 februari 2012

Jag drar iväg minsann......

Jag ska åka iväg till dödskjutande Malmö imorgon...
Men det ska nog gå bra, jag menar, mig veterligen så har jag ju Guds beskydd.
Så det blir finfint!! Man kan se min lilla boll guppa runt bland malmöiterna.
Jag ska bo hos LillaIngrid som jag har känt ett tag nu.
En go dam i sina bästa år. Hon sveper runt i sin cape, ungefär tre äpplen hög.
Men hon har sådan pondus så man kan tro att det är minst sju äpplen,jag lovar!
När jag var inne i min alkistid å bodde i Spanien , då kom hon och hällde ut spriten.
Inget snack liksom!!
Det var hon som berättade för mig och tyckte att jag borde åka till Lillvik.
Det kristna kvinnohemmet som blev min räddning för 7 år sedan, Där jag jobbar idag! :-)
Denna underbara kvinna som såg igenom mig å såg vad jag behövde...
Henne ska jag mysa med.Lördag...Söndag...Måndag...
Åh vad jag längtar!!!
Vi ses Ingrid!!

Inga kommentarer: