måndag 10 oktober 2011

Den svåra hobbyfrågan??......?

Denna fråga har poppat upp flera gånger i mitt nya drogfria liv.
Jag blir alltid lika ställd.....öhh....öh...(Tänk, tänk, tänk....tankarna snurrar ihop sig likt garnnystan)
Man...eller jag,! vill då säga något riktigt bra...sportigt kanske..eller imponerande talangfullt...typ..
Funkar mysiga hemmakvällar eller är det finare ord för  soffa-dator-tv- ålitemysbralla-?
Trädgården?? En dryga 40 minuter på åkergräsklipparen,(mest sitta lugnt å chilla)
 med två timmars plockande av körsbär varje år.Nähäpp..inte det....=)
Hunden...japp hunden...Men hon är 7 år lite rund å trött...inget agility i skogsmönstrade kläder.
Secondhandfynda??....ett annat ord för mansikt fyndande för lite pengar..?
Jesus då..njaa mera min livstil....
Nå men i varjefall...... Denna fråga ställer mig alltid lite charmigt mot väggen så där...var gång.
Å jag känner mig ändå helt nöjd som människa å lite pigg å glad så där.
Det håller va??!

Inga kommentarer: