lördag 1 oktober 2011

Åhhh Rosa....!!!



Jag kommer aldrig att växa ifrån det!!
Varken kan eller vill tror jag!!
Rosa sätter piff på tillvaron! Det dära lilla extra tycker jag.
Jag fyller 40 snart å miljoner tankar snurra i huvudet.
Vilket form av kalas? Hur ska jag förmedla att jag vill ha pengar...
Presentkort på GinaTricot....eller...H&M.... ;-)
Jag önskar mig ääääven ett par ROSA kängor....str 39....
Undrar om maken noterar min smidiga önskan här...
Nåväl... jag har hittat två färgers Dr Martens....men dom är rätt så dyra.
1295 kr......Jag vet inte om jag tycker det är värt det....
Alltså med tanke på hur jag flyger från sko till sko likt en humla.
Att jag inte kommer att nyttja dem till fullo....
Faaaast....Dr Martens är ju tidlösa...å har man då rosa så...!
Tidlösare än så kan det inte bli tycker jag!! =)


Så nu har jag bildgoooooglat på rosa kängor...
Å pling fann jag dessa på bilden under,från H&M...299kr.
Bingo tänkte jag....Fin färg!Rätt pris.... Fel år!!
Dessa är från 2009....mummel mummel..otur...mummel..
Sökandet fortsätter......... =)

Inga kommentarer: