söndag 2 oktober 2011

Nina hjärta Nina!!

 Nina Hagen har släppt en bok.... Bekännelser av Tyskan! PunkDrottningen!! Ikonen
Alltså jag har aldrig varit så där supercharmad av punkmusiken...
Men jag gillar ,människor som sticker ut! Så därför har jag gillat henne.
Kanske som liten är det möjligt för att vi hade samma namn, men sen rullade det på.
Å nu så har Nina släppt en bok som är (har bara läst 50 sidor ännu) en stor hyllning till Jesus.
Å DET gillar jag ännu mer än utstickande människor.. Jesus alltså!!!
Hon har letat, varit å snuddat vid hinduismen.
Jag har liksom alltid haft för mig att hon varit hindutjej.
Så när hon nu åker runt å vittnar om sin tro till Jesus,om att han är Ljuset.
Ja då blir jag alldeles till mig i trasorna!!

Hon berättar kraftfull å kärleksfullt om Jesus i boken.
Det värmer i hjärteroten...( Jag har även hört att Alice Cooper blitt kristen!!
,han är en gammal räv inom rocken)
Nåå men åter till Magnifika Nina... Åh stilen!!! ååååhh stilen asså.... !!!
Hon är sååå ball!
Fina Nina Hagen har släppt en skiva med sina sånger med lite jesusrealterat på hennes sätt.
Har lyssnat på denna över nätet...Myyyycket bra!!
Denna skall inhandlas!
 Hon är bara så himla fin!!!
Jag gillar Nina skarpt!!!!!!

Inga kommentarer: