tisdag 4 oktober 2011

Mr Blofeld. MiniMe & Jag !!

I morse gick jag runt i huset. Jag lyfte upp å bar  på min svarta katt Signe...
Jag vandrade runt å smidde planer...
Å jag kom på amen jösses jag ser ju ut som Mr Blofield i Bondrullen For your eyes only.
eller han var ju en återkommande skurk...Men jag minns honom mest i den rullen.
För jag minns vi hade kopierat den på video och hade den hemma...Den å Ghostbusters ettan.
(minns du att man var tvungen å ha 2 videosar för å göra detta)
Ja men i allafall så jag gick runt hemma å klappade katten...
Å funderade å funderade å funderade.....på vad?
Joo mitt vuxenkalas förstås...
Jag fyller ju the big 40 om nån månad.
Nykter , drogfri , vuxen , lycklig...seriös...40...
Så jag går å ränker kalasplaner...
Jag vill nog bränna av lite fyrverkerier!!!
Jag ska marshaller ute i snön...
Jag funderar på tårtor och kakor å annat mys.
Fast det bästa vore, om jag nu ska känna mig som en  Dr Evilvariant utan det onda.
Då vore det bästa om jag kunde få en MiniMe som kunde vara mitt lilla bollplank.
Vi skulle skratta å flumma iväg i galna ideer..
Vi skulle ha lika kläder och bara peppa varann  till att nå klimax i tokigheter.
Åååå vilket kalas jag skulle få till DÅ..om jag hade en MiniMe att planera med.
Men nu så har jag inte tid att skriva strunt mer....
Jag ska ju klappa katten å smida planer....

Ballonger serpentiner......osv..osv..osv... :-)

Inga kommentarer: