fredag 28 maj 2010

Det var vad hon sa som räknas!!!!

En old grand lady rullade in med rullator på jobbet.
Jag betjände henne vid kassan å hon rullade vidare...
Sen så hade hon återgett typ detta för en gemensam bekant.. Så här löd det:
- Å det var en ung ärtig 20åring som betjänade mig..Hon var så trevlig.
Den gemensamma bekanta slår pannan i veck å fnular på om vi har fått in en praktikant.
- Hon ljust hår så där spretigt uppåt..
Då hajjar ju polaren till att det är jag Nina 38 bast...
Å till mitt försvar här vill jag säga...
Att Ol`lady Grandma må ha grå eller grönstarr...
Det är vad hon sa som RÄKNAS!!!!
Allt socker räknas för mig.

Som när min klasskompis gav mig den finaste komplimang sist i skolan.:
-Jag har bara lagt två favoriter som bloggar...Din och Maria Montesami!!
Åh jag pöste över av glädje med ett stänk av stolthet..
Nina Eriksson å Maria Montesami i samma mening...Utvalda!!

Det e lyckoströssel det.....

Inga kommentarer: