tisdag 25 maj 2010

Rymdastronauten Pippi!!!

(överflyttat inlägg..)
Sen jag trasslade mig ur missbrukets garn eller man kan nog kalla det björntråd.
Jag minns en bister förnedring som liten, när mamma hade knytit fast min napp med björntråd...gick icket att gnaga eller slita loss.
Dundertråd alltså...å jag var en riktig nappoman, så jag hade liksom rundade framtänder,lite lätt utåtstående....he he!(å fick ändå inte av tråden)
Ja just ja...missbrukets tråd..hmm ja..sen den brustit å jag blivit fri från det! Men märk väl att jag inte för ett ögonblicks sekund tror att jag sitter säkert! ja iallafall..så sen dess så har jag en rik känsla,rik på liv.. Jag hävdar alltid att OM jag nu ville kunde jag bli raketforskare eller astronaut! Men det vill jag inte.. Men jag KAN om jag VILL-känslan..ja den har jag nuförtiden!
Det är en sån häftig känsla att äga...
Så jag pluggar nu, har avverkat ett år av tre. Yippie Kayey!
Jag var verkligen kass i skolan, hade typ 3rätt av trettio. på matteproven...
Men inget kan ju få en tonåring intresserad när roligare saker hägrar..
Fast nu...Nu har min plugghästgen som legat latent slagit ut i full blom!!
Jag bara älskar skolan,å läcxorna, å skrivandet..åh.. klasskompisarna...!
Jag Nina är numera en plugghäst..Å så STOLT!!!
PoK Nina

Inga kommentarer: