lördag 22 maj 2010

Sådan Lycka !!!


Lalaallallalaaaaaa... Detta är lycka för mig, detta är vad jag vill, vara lycklig å ha kontroll på livet...
Ja vem vill inte det lixom,med kontroll å lycka ...
Det är för mig att få vara drogfri, att få ha kraft å kärlek från Jesus !
Att aldrig GLÖMMA var jag har lyckats krälat uppifrån och alltid minnas att jag lätt kan halka ner igen....
Ni vet svoootsch...så sitter man tillbaka igen i sörjan!!
Det vill jag aldrig glömma..
Lycka för mig är att vara vettig vuxen för barn i min närhet.
Lycka för mig är att känna tacksamhet för livet..Nu..Då...Alltid...
Mysa ihop vid Peppen i soffan...åhhh!
Sova sked med min lilla hund när jag fryser....
Ja å för jösse skull..det vore väl inte jag heller om jag inte sa
LOPPIS LOPPIS LOPPIS..... SHOPPA....fast det kommer längst ner på listan..=)

Inga kommentarer: