tisdag 25 maj 2010

Zoolander släng dig i väggen,Här kommer jag!!! Pose!!

Man väntar..man hoppas..man förkastar..man väver nya drömmar..
MEN en dag så HÄNDER det!....
Alla vi människor har önskelistor eller drömlistor,STORA å små drömmar.
Men alla lika härliga att få uppfyllda...
Varför babblar jag om detta, har jag sett för mycke på reklamen "Plötsligt så händer det"....
Jo jag har fått en vinst idag...
Telefonen ringde å det var från nåt som hette TheStudio...
En god vän hade rekommenderat mig för en sån dag...
Vaddåför Dag? ,kontrar du...
En sån här dag: Man måste komma osminkad, ha tre ombyten med sig+ accesoarer med sig, så sminkar dom dig + stylar håret,du får ha någon mer med dej som blir fotad.
Dom tar 60 foton,inget köptvång..MEN OJ vad jag ska köpa bilder.. =)
Hmm har jag glömt nåt...joho,dom bjuder på snacks oxå!! G.U.L.D!!!
Men hajjjar du, sådant här har jag ALLTID velat göra....
Jag minns en gång när jag jobbade på fabriken,så var det en där som tog typ några industrifoton.... Jag körde ikapp honom på trucken å sa: Du glömde fota mig!!
Ha ha japp så fotoTORSK är jag...Fotogenisk vete 17...Men det är bara så kul!
Så nu snurrar ju mitt huvud kring min tre outfits.... Jag vill ha en rockabillylook eller en Marilyn Monroe,å en Madonna/like a virginlook....eller läderlook med slickat hår eller...ja... här ska poppas ideer...Har typ två veckor på mig...
Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihhh....... Klick..pose...klick..pose...klick..klick..

1 kommentar:

Tant Trassel sa...

Åhhhh va avundsjuk jag ÄR! Har bestämt mig för att göra nåt liknande faktiskt. Behöver känna mig lite tjusig när jag har slängt så många kilon. Bara pengarna och sen att hitta rätt 'modehus' kvar :)
Lycka till!