måndag 27 december 2010

Laddar för det nya...

Jag är en dåre för löften...Riktiga Härliga Otroliga Nyårslöften.
Jag gillar dom klassiska..Jag gillar dom kroppsliga...Dom mentala..
Huruvida dom funkar hela vägen eller går i kras två dagar efter.
Det gör inget!!! Inte för mig ivartfall,å det är ju mina löften...
I år har jag än så länge kommit fram till dessa....
#Läsa mera bibeln...Gud måste få mata mig mera,,, ;))
#Börja afrodans/boxgympa......Tollarpsgympa rätt å slätt.
# Införskaffa en crosstrainer....
#INTE banta.....
# Vara mera lyhörd för människor i min närhet..
# Oh..tänka på att jobba på tålamodet..(den är viktig..å svår..)

Hmmm...Ja det är vad jag kommit fram till idags dato...
Meeen jag har några dagar kavr å spinna vidare..
Jag har ju några som ligger inombords å skvalpar i hoppets sjö...
Men dom är inom mig å bara där ska dom vara å få växa..
Japp som sagt jag laddar för nyåret..Skiftet Dome On!!
Har du några??

1 kommentar:

En liten bildblogg av Felicia sa...

Jag har också några löften: Att fortsätta träna på afrodans ;) Sen att jag ska njuta av livet! =)