lördag 18 december 2010

Påminnelse i juletid liksom....

Jag var på vårat årliga julebord med chefen å hans fru,
å Älskade maken förstås......
Vi åt,vi skrattade..åt ännu mer...sill,fisk,kött...efterrätter..godis..
Sen så kom mina tankar ,som jag inte haft på ett tag ang bantning,
kommer ni ihåg att jag för någon månad sen sa;
att jag blåser i bantning nu.....
För jag var så insnöad på det..Riktigt riktigt insnöad...
Kommer ihåg att jag en dag tänkte å var orolig över,
om en nattvardsoblat skulle paja min bantning..
Va...Hajjar du... (Illa..;)
Jag insåg ju själv att jag kunde få riktiga problem,
om jag fortsatte i desssa tankebanor...
(jag har alltid sagt att jag är tjock i huvudet,
alltså min bild av mig i huvudet har sett mig som tjock)
Nå sen så igår när vi satt å var goa mätta å runda..
Så började jag på å tänka hur jag skulle göra nu..
För jag har haft dröm-månader angånde min kroppsbild å ätande.
För jag släppte ju allt där å då,för 1½ månad sen..
när jag bestämde mig för att bli kurvigt snygg..
Har inte haft tillstymmelse till ångest eller bantningstänk.
Å igår ville jag först tänka att OJ nu äre viktångest i antågande...
Men då kom jag på mitt mål igen.....
Snyggt Kurvig Oh Ja!!!
Så nu ska jag nästa år börja dansa..fortsätta äta....
Skaffa en orbitreck eller crosstrainer eller vad di heter...
Så jag kan trampa framför Dr Phil på kvällarna...
Jag lägger upp en curveBOOST bild,
så jag påminner mig om mitt mål..... så här i juletider.
Snyggt Kurvig är såååå SNYGGT!!
God Jul på er!!
Jag tar en kola till jag..... ;))
Klicka gärna på bilden... Friska bilder

Inga kommentarer: