torsdag 23 december 2010

Vår nya familjemedlem...TILDA!

Jag har så länge längtat,funderat, saknat, å önskat en till kompis.
Så jag har varit på blocket å kikat runt...Drömt mig bort.
Känt efter om jag har känt det berömda klicket någonstans.
En unghund var först på listan för en valp har vi inte
tid å lära upp å bli rumsren som livet ser ut nu.....
Jag ville ha en liten hund,det är passar bättre med bil å utrymme.
Efter månader av halvt sökande...
KLICK!!!!!
Där var (är) hon..... Tilda..vacker som en snöflinga...
Hon ska få komma till vår familj,
ska få leka och bo med Gina,vår svarta hund.
Svart å vit..... Blir perfekt....
Liten myshund söker nytt hem stod det överst på annonsen.
KLICK...Klick.klick.... =))
Vi åker och träffar den lilla snöflingan efter juldagarna...
Jag hoppas innerligt att vi blir ögonblickigt kära i varann,
så vi kan följas åt på promenader i en vacker värld.
Tilda är drygt 2 år,blanding av coton de tuelar,
chihuaua och jack russel.
LÄNGTAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kom till oss å vifta på svansen.........komsi komsi...

1 kommentar:

En liten bildblogg av Felicia sa...

ÅÅÅÅH vilken sööötnos ♥♥ Blir nog perfekt för dig nina!!!