fredag 21 januari 2011

En dos av Pippi!!

Var kvinna behöver en dos av Pippi i sitt liv.
Om det är att våga stå upp för sig en dag,säga emot.
Göra något man tänkt på..Våga falla fritt för en stund.
Eller så behövar man påminnas om att man ska Pippia till sig.
Igår så kom våra underbara vänner från Arvika... Bosse & Mia.
Dom hade medsig en present....
En stor Pippidocka i tyg....Ihhhhh så glad jag blev!!
Den kommer jag alltid att behålla...
Den lilla dockan är min lilla rymdflickas tygdocka...
Som sagt alla behöver Pippi i sitt liv.
Hon är en stark,varm,kaxig god förebild..
Så nu på morron så tar jag mej en kopp kaffe...
Väntar på att dom andra skola vakna,
å då tar jag mig en kopp kaffe så sätter mig som en liten
smällkaramell i soffan,
å väntar på alla goa människor som ska vakna!!

Kram på dej...
Å ha nu en pippidag!!!



Inga kommentarer: