måndag 10 januari 2011

Rymdflickan & Jag..

Jag hittade en go bild från när jag var sjuk innan jul.
maken fick bädda åt en i soffan....
Å lilla rymdflickan fick agera värmedyna.
Så skönt å ha en varm liten pälsbit att kura ihop sig hos.
Hon kommer även springandes när jag piper över en spindel.
Tamdaramadadam, kommer hon som en liten hjältinna.
Rundar hörnen snabbt,snabbt... Öronen virvlar likt en cape.
Hon är lixom redo till kamp eller nåt.
Hon är helt suverän att snora mot när man gråter.
Då sitter hon alldeles tyst och bara är...
Väntar tills min gråt tystnat och allt blir lugnt.
Hon nonchar mig när det är lugna puckar,
är det inget viktigt att stressa för...
Ja då gör hon som hon vill.
Men det är heeelt okej för Rymdflickan,
hon stöttar när det riktigt behövs!
Rymdflickan å Jag ,vi är ett team.