onsdag 19 januari 2011

Vänner som bryr sig !!!

En vän till mig sprang på detta... Mr and Miss Behave..
finnes en butik i Helsingborg.
Min vän Anders trodde detta skulle falla mig i smaken..
Sss trodde... Ha ha Han slog huvudet på spiken..
Skor skor skor skor skor...Tuffa skor...äääännu bättre.
Så coooola så jag är alldeles törr i mun..
Men min sko-kvot äro för denna månad fylld...
Men som av en galen slump..eller Gud har med sitt pekfinger,
pekat att jag ska till Helsingborg på en LPinvigning..
TACK GUD!! för hur ska jag kunna neka Gud att åka dit.
Jaa alltså till Helsingborg...
Å är jag ändå där kan jag ju gå in i butiken...
Å är jag ändå i butiken,kan jag ju prova en astuff sko...
Å ska jag ändå pröva en sko å den passar....
Var hamnar vi då månntro????
ha ha Ja vi får se...
Men än så länge så njuter vi va.. :-)
För dom röda jag fick i veckan som syns inlägget nere..
Den passade inte så......
Hör av dig om DU vill köpa dom...annars Tradera.

http://www.mrandmissbehave.se/?page_id=44

Inga kommentarer: