torsdag 6 januari 2011

Ett rosa litet hus i en fin värld!

Jag har sagt det förr....
GAAAAAAHHH,,, jag vill ha ett eget hus!!!!
Jag vill göra saker som jag skapar för mig..
ja oss men alltså du hajjar!
Om jag målar en dörr i guld,så får det vara så....
Inte behöva checka av med mössan i hand,
eller lova att måsta återställa det till fantasilösa ursprunget.
Nåja till vitt iallafall..... ;)
ja visst skulle jag kunna göra så,,men jag vet inte..
Det känns som om jag kastar pengarna i sjön..
Ja men småsaker då,tänker du..Det kan du ju göra FÖR din skull...
A visst som sebraväggen å sånt...men det tar liksom ändå emot.
Nåt som bara gnager som en duracellkanin på en plastmorot.
Jag vill ha den total friheten....!
Sen så vill jag kunna köpa ett babyrosa bulligt kylskåp..
Eller knallrött som Pastorn har...
Men det kan man ju inte göra
(..ååå neee man har ju inte dom pengarna heller...nu)
Jag vill ha ett hem å investera min intressen i .....
Nåväl lugn å fin nu Nina...
Det kommer...... :)
Visst Gud? ;)

Inga kommentarer: