onsdag 12 januari 2011

Tant Trassel sa....

Jag har funnit den perfekta kökslampan... (i högra hörnet)
ja jag tänkte showa min nya lampa innan jag säger vad hon sa.
Ja Tant Trassel alltså.....Vägledande ord i en torr öken.
Jo hon saaa:
Att jag borde bege mig ut i bloggvärlden för å samla ideer,
tankar...förslag..."vatten för en mentalt torr strupe"...
Ja så klart..jag måste ju fylla på det har sinat..
Så nu har jag kammat luggen, tagit på mig skyhöga klackar,
en prickig näsduk lindad på en pinne....Slangbella (som vapen)
Tänkte först ta ett ärtrör..men nä...
Ja, så nu är allt packat för min resa in i bloggvärlden.
Så nu kommer jag att snitsla en bana in...Å se var det bär.
Jag börjar med att ringa på dörren till Elsa Billgrens blogg..
DingDong!!!
http://elsa.elle.se/

1 kommentar:

Tant Trassel sa...

haha Pippi tösen :)
Hoppas du hittar en masse kul!
Det tar en stund. Ge det tid :)
Pöss