måndag 3 januari 2011

Jag tycker ändå att Annifrid är snyggast!

Alltså jag vet att majoriteten genom tiderna tycker att den
blonda Agnetha är snyggast......
Om jag inte missminner mig,
så hade hon väl dem snyggaste rumpan på jooorden.
Ja men alltså när jag kollar på gamla videos å sånt.
Kommer jag alltid fram till att Annifrid är mycket tuffare.
Agnetha är så... hmm...mild..(blek??),
den andra har ballare hårfärg,mera smink... och....
det som verkligen har avgjort att jag gillar henne är klädstilen.
Hennes klädstil är tidlös,eller den går igen.
Agnethas kläder funkade bara en gång sen så... shit tänker man.
Vad har hon på sig,lixom...
Fast Fridas prylar är sånt som dyker upp år efter år...
Trend efter trend, så kan man alltid plocka nåt från henne....
Håret,det pentade..coolt..Skorna..cooola...
Jag känner att hon år efter år blivt missförstod..
ha ha ja du ser att jag tänkt på detta...helt oviktiga.
Jag vill slå ett slag för Annifrid trots att dom splittrats,
och jorden har snurrat ett x-antal varv sen dess...
Annifrid hade bara mer kapoow!! Så det så ;)
Ha ha så var det sagt,den lilla säcken jag burit äro nu uttömd!




Inga kommentarer: