måndag 24 januari 2011

Jesus,läppstift å högklackat...

Det är vad jag behöver för en bra dag....
ja du kan ju fylla på med mat,en frukt..en kram ett varmt ord.
Men alltså nu tänke jag bara pang poff !!!!!!
det är för jag ska vara lite glad så där.
Ett knalligt läppstift..Fjorton cm klackar,platå så klart!
Å en morgonbön å Jesu närvaro...
Ja då är jag så taggad jag kan vara för ,typ, en vanlig tisdag..
Jag kan känna hur Jesus ger mig tummen upp för hur jag är.
Visst visst det finns mycket mer å slipa på ...å önska.
Men han har ju lagt ned gåvor å talanger i oss som är fina.
Hmm jag har enligt mycket funderande kommit fram till..
Trumvirvel...
Att en av (japp jag har flera ..tycker jag) dom är att
jag ska släppa lös med färg å inredning å klädstil å hårstil..
I vissa andra har han lagt ned en "gåva" att klä sig i musbrunt..
Att vissa skakar på huvudet..Det tar jag som komplimang å drivkraft.
Har svårt att ta kritik från någon som står i fleceekeps eller nåt...
Om en människa som är ljusår från min stil,
tycker jag ser konstigt ut..Ja då är jag nöjd!
ha ha japp så är det...
Gud ger tummen upp!!
För DIG & MIG!!!!



1 kommentar:

En liten bildblogg av Felicia Karlström sa...

Hoppas du får en toppen måndag kusin vitamin <333