lördag 1 januari 2011

Skaka Rumpa börjar NU!

Oh..oh...oh...Jag är taggad som varje nytt år!!
Idag så skola vi åka till Malmö för att kika på en crosstrainer.
Jag har alltid velat ha en sådan,ha framför tv:n..
När jag ser Dr P på kvällen eller
något snajdigt program på morron...
Det är en sån pryl du trampar upp å ned på,
samtidigt som du har spakar till armarna som rör sig.
Du kan ställa in program som att släntra vid en landsväg,
kliva upp en kulle, trappor i det högsta höghuset...
Eller bara knappa in random...Så får du se vad det blir.
Å nästa vecka...vecka två alltså... då du...
Då börjar jag afrodans på Tollarpsgymnastiken.
Ska bli väldans kul, liiite pirrigt att gå själv.
Har aldrig varit i den skolan..så var går man, var byta om? osv.
Fast det kan jag ju lösa genom att byta om hemma...
Så ett "tankeproblem" eliminerat...
Jag ska skaka rumpa i sinne säger jag bara...
Det ska bli kul å få bli lite fastare å få bättre kondis..
Då kan jag å rymdflickan med hår på få roligare lekar i skogen.
Tjing Tjong!!! KNIIIIIIP!!!!

Inga kommentarer: