söndag 16 januari 2011

Jantelagen angående klädsel....

Kan man..kan man inte... Vill jag ,vill jag inte....
JOOOOOOO!!!
Snart förtio år ....Då går det väl ändå inte????
Jag har ett sug i mig som rökare har...M Å S T E H A!!!!
Ni vet när jag snurrade i Stockholmia så var jag å letade
efter en butik som sålde disse mössor...eller liknande..
Inte alls sååå fin som den + att denna är i vuxen storlek.
Jag har alltid velat ha en mössa med bollar a La Mickey mouse
Men så kommer lixom jantelagen när det gäller kläder..
Kan jag verkligen HA det här på mig.
Ser jag klok ut?? Alltså inte smart, du vet när man säger.
Men jösses hon ser ju inte klokut-kommentaren...
Ser jag ut som en desperat fjortis med rynkor å hängpattar??
ha ha Jaa jantelagen angående klädsel.
Ibland undrar jag om det inte är enklare å köra säkert.
Brunt..grått ..svart...diskret...följa massan...
Jag minns i mina unga dagar när jag hade virkade/stickade
Skrållan (dockan) klänningar som toppar..
ha ha joo det är asäkert ..viiisa magen... (svettas lite nu..)
Nåväl.....
Nu tänker jag gör som jag...
Är ju ändå 39 år och borde vet vad jag vill...
Japp ..Jag köper den!!!
Jag bor ju ändå avsides i slottskogen...Ingen ser mig.
får passa mig för jägarna bara...

Kram från Nöjd Nina.. Minnie Mouse!!

Inga kommentarer: