onsdag 17 augusti 2011

Åh Dallas...Ni har mig i en liten ask!!

En regning dag i Skellefte...Watta do??
Glider in på Coop å grunnar...En film kanske...
Valet faller på serien..som du nu har hajjat DALLAS!!!!!
Men jösses hals över huvud har jag fastnat i Southfork.
Denna drinkande, fejdandes,rika..knasiga familj.
Skrupelfri??
Idag så listar jag kvinnorna... Först ut Pamela Barnes Ewing
Hon är god....Listig dock med ett hjärta av guld.
Trots motstånd från J.R så kämpar hon sig ini familjen.
 Lucy...Lucy...Lucy... Ann Cooper Ewing.
Den lilla lättfotade slinkan med det lockiga håret.
Hon börjar segla upp mot en favoritplats.
Hennes skådespeleri är nånting utöver det vanliga!!
Ha ha Guld!!!
Tadadaddadaaaaa..Den bästa : Sue Ellen Ewing.
Förra Miss Texas....Den sorgliga...den drinkande...den törstande.
Jag minns inte ...typ -78... att hon var såå olycklig.
Noll självkänsla...ja vad kan man vänta sig av äktenskap med J.R
Hennes törstande efter kärlek.
Hennes total förnedring gång på gång.
I Love Her!!! Kämpa på jag hejjar på dig.
Jag tackar Coop...
Som för 149 kronor gett mig 1343 minuter Dallas,30 timmar.
Det är nästan en arbetsvecka av lycka.
Det finns mer å köpa men jag stoppar nog där.
Såg att det fanns serien Nord & Syd å köpa oxå..
Förresten..Jag ser framemot Dallas i nytappning.
Meeeen det kan aldrig..ALDRIG bli lika bra som orginalet.

Inga kommentarer: