lördag 13 augusti 2011

Omogen eller Fantasi eller Barnasinnet i behåll.

Ibland kan jag få för mig att jag är väldigt fantasifull.
Kanske en del kan/vill nog säga omogen...
Det är en vinklingsfråga från betraktaren eller innehållshavarens ögon.
Som jag ser det. alltså.... *stort smajl*
Var går gränsen (om vi nu måste prata gränser,men för enkelhetens
skull så gör vi det nu.....annars finns inga ..typ..)
Är det när man brister ut i högljudda skratt .
Ett snaskigt skämt på fel ställe eller....
Att medvetet skita i att betala räkningar.
Vad är fantasifullt eller omoget....
Finns ens omoget som ord att bruka undrar jag...
Jag gillar en del barnsliga grejer..ahhh där kom ett annat ord för det.
Gör det mig omogen......??
Jag betalar mina räkningar= vuxet.
Jag jobbar = vuxet
Jag älskar å köpa sjukt många skor och jackor.
Finns knappt användning för det,en gång per år = omoget?
Jag kan tycka att ordet omogen har en negativ klang i öronen.
Men för en fri själ som jag med fantasins keps på sne...
Så är det en komplimang....!! =)
He en fin dag!!!!!!!
Blessings Nina

Inga kommentarer: