lördag 6 augusti 2011

Så Här Är Det!!!!!!

 Människan har i alla tider lidit i en och annan form.
Vi männsikor kommer ju till en medvetenhet,
när vi känner att: - Nää, vänta vad i?.** är detta!!??
Vad gör vi mot varandra ?och ännu mer vill jag fråga:
Vad gör vi FÖR varandra?
Jag sitter å lyssnar på nyheterna,ser bilderna matas in i min hjärna.
Jag känner hjärtat kramas ihop till en liten, liten sten.
För det måste ju bli hårt för att man ska palla se och förstå.
Vad kan man göra...??
Är det lilla knapptrycket till sms:et som ger en hundrig.
Hur långt räcker det?
För trettios spänn räddar du en familj... !!!
Jag lade tvåhundra på en jacka igår......
Jag sket i julklapparna förra året å köpte en åsna för 500:-
Kommer jag till himlen för detta.????
 Nyheten Nyheten Wohooo....
Nu har vi fått iväg raketen mot Mars..
Tar bara 5 år..sen ni...sen får vi veta om den lyckas ta bilder.
Bilder på vatten DÄR????
Are u fucknig kidding me?????
En MILJARD kronor för detta lilla kalas.
Jahapp ,hur många barn dör på 5 år...
Vilket stöd kan man bygga upp på en miljard för människor.
Om 30 spänn räddar en familj.
Hur kommer man fram till att denna raket är VIKTIG?!
Frågar man allmänheten.. Vad skulle vi svara?
Vi har människor som bor på gatan i vårat land.
Som skriker efter behandling...Mat ..Värme..
Vad är målet med denna raket?
Är det att vi ska bygga en ny koloni..
Med rika smarta människor.typ om 200 år...
Rädda mänskligheten...??
Då ska jag berätta nåt för dig!!
Så här ser jag svaret:
Jag tror på Jesus...
Det ni gör mot de minsta gör ni även mot mig...säger Han.
Om vi tror på Jesus,
Om vi skiter i Mars, OM vi räddar vår nästa så som planen är.
DÅ FÅR VI EVIGT LIV !!
Å nu kanske nån som läser detta skakar på huvudet..
Vet du ...det skiter jag i ..DETTA är min fullt å fasta övertygelse.
MIN tro,Att den som tror på Jesus får evigt liv.
Vad du gör mot andra,ska andra gör mot dig..
Lägg miljarden på våra små, människor i nöd.
Fixa sin insida istället för utsida...Det är d det handlar om.
AMEN!!!

Inga kommentarer: