onsdag 31 augusti 2011

När man är vuxen å gör som man vill !!!

Jag har en docka i human size...Näee jag menar inte maken.
En superfin skyltdocka som bor hos mig.
Hon har den  finaste plutmunnen!!
 Titta...bara titta den profilen..En puss någon?!
Jag tror minsann jag ska köpa lösögonfransar å sätta på.
Långa fina så hon ser lite busigt flörtig ut eller nåt.
Mera verklig?? ..ehh ne okej kanske inte verklig.
Men det ska hon ha!!
Den finaste rosetten från Dollar Store a´20 kronor.
En negli'ge (okej skum stavning..men du hajjar;)
från någon secondhääänd!
Jag fann den bland mina kläder hos mossan i norr.
Svar Nej!! jag har aldrig haft den...burrr.
Men visst är hon FIN!!!!

Å nu vet jag vad du tänker....
Och Nej hon har inget namn..
Jag är väl ingen galning heller som typ Paris Hilton..;))
Jag älskar å vara vuxen och fri å göra som man vill.
Med inredning,kläder...tankar och språk...
Frihet rules!!

Inga kommentarer: