måndag 15 augusti 2011

HundÄlskare Se Hit!! Doglovers!!!

Men i jösse namn!!!!
Älskar du hundar som jag?
Känna pälsen under fingrarna?
Att bli så glatt bemött efter vändan med soppåsen?
Den underbara kalla blöta nosen?
En slick?
Då är detta boken för dig....
Du kanske har läst den redan...men OM du inte har det.
WoW.....WOW....wOw...WohoW!!!
Jag köpte den på loppis och kände detta blir en bra semesterbok.
Det ska vara pocket så man kan böja sidan.
Billig så man kan söla ned den men sololja...saft ..osv..
Denna bok ,Gott Folk.... Sölade jag ner med tårar & snor.
Åh.... Hela boken är ett ljuvligt berättande om Marley.
En gul labrador från uppväxten minsann är minder begåvad,
med ett stänka av damp å en större dos kärlek.
Man skrattar så himla gott åt bravaderna...
Men behållningen för mig är slutet....
Dessa sista hundra sidor när Marley blir lite äldre.
Asså...jag grät så jag är total svullen i ögonen idag...
Jag hade snor gott å väl över MER än halva ansiktet.
Grät...grät...grät....Det var så fint alltihop...
Så när jag lugnat mig senare i natt...torkat snoret!
(jag fattar inte var allt kom ifrån...snorbúbblor och
snorsträngar, total mixat av salta tårar..)
Så gick jag å hämtade min Gino i fåtöljen,kurade ihop oss.
Vi sov sedan sked resten av natten.
Idag ska vi gå en låååååång promenad!!
Titta på sniglar..kolla löv och blad.
Denna bok rekommendera jag varmt till hundälskare!
Ja va 17...till dig med som är kattälskare..
En bra bok är ALLTID en bra bok!!

Mycket Nöje!!!!!...å snor... :-)

Inga kommentarer: