söndag 21 augusti 2011

Hemfärden har inletts...

Alltså om jag packar mycket från början ,
så blir ju det alldelse förfärligt mycket på slutet...
Dessa loppisar som ska uppsökas..rotas å fyndas.
Planerade och oplanerade besök...
Du vet dessa som flaggas vid vägkanten.
Å dessa guldhål som man har som klara favoriter.År efter år.
Får jag tipsa om ett guldhål i sommartid.

Skellefteå Folkets Park. Söndag 11-15
Fast det är iiingen som kommer 11... kl 8 är bättre tid.

Är det en fin dag och solen skiner så är det ett myller av stånd.
Å prutning är mera ettt måste.
Man kan få riktigt fina grejjer för en tia..ännu bättre för en tjuga.
När jag har kommit hem till småland igen ska jag lägga upp bilder.
Jag fick tag i en tvättäkta skinnpaj från-70 i skinn för 150kr.
Sålde en sån åt secondhanden på Tradera å fick 1600spänn.
Så när jag är less på den så blir det affär på Traddis.
Men nu först ska alla fynden hemmåt...
Få se om jag kan pricka in en sista loppis vägen från Ö-vik och hem
Men nu i varjefall så styr vi kosan hemmåt.
Dax å hämta Katten Signe hos hyresvärden.
Blessings Nina

1 kommentar:

Lasse och Ylva Johansson sa...

Välkomna hem till nya hemmet i Småland. Gissar ni har en extra släpvagn för alla fynd ni gjort!