lördag 13 augusti 2011

Elsa Billgren Förebild numero 3..tror jag..

 Åh Elsa Billgren...Hon är gulligast i hela världen.
Jag följer hennes blogg slaviskt.
Hon har den underbaraste klädstilen.
Romantisk sagoinrdning med fridfullt sinne...
Och klädstilen..oh la la...ja det sa jag va?!
Och hon gör som jag hänger vackra kläder på väggarna.
Hon jobbar på min favvobutik Beyond Retro....

Jag skrev ett litet personligt brev till henne för nåra dagar sen.
En önskan...förfrågan....trevare..undran...en dröm i uppfyllelse.
Om vad det kan kosta att få ha henne som en personal shopper
under några timmar, en dag i Stockholm.
Jag skrev att få göra detta med henne skulle kännas som
om jag hade fått en guldbiljett eller nåt sånt yrade jag om.
Det skulle vara så sjuuuukt häftigt....
Ja detta är ju min dröm i mitt drömslott där inga dammråttor finns.
Så här spinner jag drömmar dagar i ända,
och försöker få dom i fast form andra dagar...
Puss på näsan... =)
Här är länken till hennes blogg..den är ljuvlig!!
http://elsa.elle.se/

Jag har ju då och då listat upp mina förebilder.
Och jag tror denna är nummer tre...
Fast det är ju inte så viktigt!! =)

Inga kommentarer: