fredag 26 augusti 2011

Det här med motion Eller joggin-utstyrsel värd att nämna!

Jag ska börja motionera!
Vilken ände ska jag börja?
Dojjorna har jag....klädsel..check....
Sen så MÅSTE jag ha pannband !!
Jag skulle vilja ha ett gult pannband som det står
Spola Kröken !! på.... Ett klassiskt från -80
Det skulle vara kronan på verket!
hmm vad mer..jo..orken!!även kallad gnista eller disciplin.
Nu har jag en vecka kvar av semestern och vill komma in i rutiner.
Sunda rutiner i klass med dagen efter Nyårslöftandet..
tjo, nu börjar vi träna-andan...den du vet..
NUUU!! kör man igång.
Detta tänkte jag börja med..typ nu dårå...hmm harkel...
Redan i augusti..just efter beach-11 träningen är över...
Har kikat upp på lite gym i närheten..verkar bra...
Men alltså...jag vet inte.... Jag måste fixa pannbandet först!!
Ja... det måste jag... ;-)

Inga kommentarer: