fredag 5 augusti 2011

Feeling Gooooood!!

Åsså rullade det igång... Semestern som man trånar efter.
Dessa veckor man kämpar för..ja nästan i varjefall...
Då man ska få kroppen pepparkaksbrun.
Sinnet ska vilas..Sinnet ska förkovras....
Man ska jobba på nåt projekt!!!
Tiden ska fyllas i det ljuva!!
Nu ska jag slarva runt i veckorna fyra.
Ska jag lista upp för dig vad jag har tänkt.
* Hyra en sommarstuga i min hemstad i 2 veckor.
* Vara på minst två lp-läger,besöka nåt dygn.
    Fylla på mitt lilla jesusbatteri .....
* Ha små pysselprojekt med min älskade  bästis Monx
* Låta två av mina nära vänner ha delad kompisvårdnad om mig.
   En i Arvika och en i Mellansel....
* Läsa böcker
* Köpa en eller två perserkattor (japp)
* Sticka upp till Gautosjö och bli biten av mygg
* Äta glass och bada Polkaglass...
* Bjuda Världens Bästa Mommo på restaurang
* Umgås med underbara släktingar
* SKRATTA
* Spisa surtsrömming Mums!!!
* KRAMAS med Mor & Far
* Viska med mina brorsdöttrar
* Träffa vänner som funnits länge i mitt liv.
* Känna sand mellan tårna
* NJUTA!!!!!!!
Ja så nu vet du.......
KRAM Nina Nöjd

Inga kommentarer: