tisdag 28 september 2010

Denna formulering önskar jag vore min!!

Jag köpte mig en inredningstidning i helgen,Recidense.
En mycket bra tidning,fast jag gillar alla sånna,
vilka som helst bara det är färg!!
Fast oftats är det shabby chic i vitt vitt vitt...
urk..inte min grej!! ;)
Ja men just ja tillbaka till ämnet..
I tidningen så fanns det ett repotage om stjärnarkitekten
Frank Loyd Wright...
Han lämnade allt han hade för sin älskade älskarinna Mamah.
Så här beskrivs hon bland annat:

"När kvinnan fortfarande betraktades som en ägodel till mannen
var Mamah oberoende och självständig, ett begåvat
långfinger rakt upp i gubbväldet."

Vaa...vilken guldformulering..jag önskar jag kommit på denna!
Jag gillar starka kvinnor som sticker upp..
Ha ha jaa det är ju iofs inget nytt!!

Inga kommentarer: