söndag 26 september 2010

Vilken tur jag har.....

Ni vet hur mycket jag ÄÄÄLSKAR Pippi LongStocking!!!
Så jag snurrade runt på nätet..ja sajbern alltså..
Fann en tröja på Tradera som jag hastade iväg och la bud på.
Ja som vanligt kastade jag mig över detta som en svulten tiger..
För att få ett litet brev senare att en kär vän ,
kunde sticka en sådan till mig..
Åhhh det ville jag ju mycket heldre... Tänk en egen Pippi tröja!
Special made for meeee!!!
Men nu hade jag ju lagt bud....Puhhh!! 55okr låg det på..
Jag bad å bad å bad till Gud agtt någon skulle lägga över mitt bud..
(jadå...man får be till Gud om sånna saker...)
Gud hör alltid bön, men svaret är inte alltid Ja! =)
Nå, men nu när jag kom hem så såg jag att någon människa
klivit in i sista minuten och lagt 10 kr mera än mig..!
Hurreey.. eller rättare sagt.. Halleluuuja!!
Så nu sitter jag här lycklig och vet att en vän
ska sticka en finfin Pippi tröja just för mig!
Det känns så ovärdeligt!!
Tack Marianne!!

Inga kommentarer: