söndag 19 september 2010

Ta på sig skorna å välja ett val!!


Ja idag är ju valdagen, jag skall snöra på mig mina skor å gå......
Gå iväg och välja. Mina skor skall passa på min väg!!!
Jag tycker det är sååå svårt för ingen passar perfekt.
Ibland är det pest eller kolera-känslan som kommer över mig!
Ibland känns det solklart ibland inte!!
Men att avstå är inte heller ett val jag vill välja.....
Så därför går jag iväg...!!
För till skillnad från förut när jag var så svajjig i huvudet pga
av drogerna så var saker dimmiga!! =)
Valet var inte lika viktigt!! Jag har för mig att jag röstat i alla val!
(kan ha missat någongång inte riktigt säker ...!?)
Jag har röstat i EUval, jag har röstat i Eurovaluta valet..
Jag vill göra min röst hörd på nåt sätt...
Så där för går jag iväg...!!
See ya!!!

Inga kommentarer: