måndag 13 september 2010

Pickaboo!!!

pssst...här...kolla hit..nä..hit åt....ja.här är jag..

Jag ska inte urskuldra mig bara förklara..var jag är..
Eftersom mitt bloggandet intorkat som den finaste
sommarens största bäck.
Du vet nu har höstens andedräkt börjat harkla sig..
Å tiden för plugget..mina plugghästgener galopperar i mig..
Jobbet har vackert snurrat igång på ett härligt sätt..

Jag har många tjejer med mig å ber herren om fler....
Jag har spånat ihop tankar om en första träff till tjejgrupp nu..
Å jag kan säga sååå mycket att en sagotant är inbjuden...
Det ska vara en sån skön mysfaktor på`t...
En go mustig soppa.... värme...gemenskap...
Det är ännu på planeringstadiet... =)
Å nu är jag på väg till Gotland,studiebesök på Hassela.
Ett behandlingshem,där klassen ska bo på vandrarhem
Heeeeela veckan..Tjooohhhooo!!!
Sånna grejjer gillar vi....
Jag å min fin Vän Mini..vi har kommite ett dygn tidigare
till Oskarshamn.dom andra kommer imon.
Vi tog bussen på 5 timmar å sen så gjorde
vi konstaterade att hela bussresan,
kändes som ett fem timmar långt cafebesök..Fint!! =)
Vi tjattrade på bra..skrattade så tårarna rann..
Och nu då Gotland hela veckan..känns som semester..

Inga kommentarer: