torsdag 2 september 2010

Min Hund Å jag!!!

Efter en lång timma i badkaret ,
så klev jag å hunden ut rakt i skogen.
Min hund Gino Bambino &Jag har alltid hängt ihop.
Ja asså sen jag blev drogfri....Snart sex år.
Vi var två skadade fågelungar båda två som möttes.
Från dag ett så har vi sovit sked ihop..kura ihop oss som 2 bollar.
Nå alla som har mött oss vet att det är siii å sååå med pli`n på´na.
Jag har kört lite fri uppfostran!!
Jag kan inte säga tyst när hon skäller...såååå hon skäller!
Ja men det gör inget vi bor ju så att hon kan skälla.
Kan dock bli pinsamt när man är hos andra....
Och den andra grejjen är att hon aaaldrig kommer på inkallning.
Eller rättare sagt hon fattar inte ordet Kom!!
Nå när vi gick ut i skogen idag så studsade hon iväg å lekte.
Jag ropade ..men nä nä.. Då helt plötsligt ropade jag :
Fnuuulii...fnuli....fnuuullii..
(Detta ord betyder inget på mitt språk.Reds anm.)
Åhh Pjooooooiiinggg!! Hon flaxade upp med sina dumboöron.
Dom proppellade till å hon flög fram till mig...
Vad sjuttsingen tänkte jag???
Jag hooojtade igen..Fffnnnuuuuuuliiii!!
Pjjjoooiiinnnggg!!! Hon kom som en värmesökande missil igen!
Ha ha tänkte jag... Nu hittade jag ordet!
Nöjd gick vi vidare i skogen å jag tänkte....:
Min Hund Å Jag...vi, vi förstår varann.....=)

1 kommentar:

PICTURES BY FELICIA KARLSTROM sa...

haha "fnuullliii" :) det är bra kussen!