måndag 6 september 2010

Jag vill nog tillägga!!

Att OJ..sen när jag läste det jag skrivit så såg det
stenhårt ut... Jag vill förklara innan någon tror jag är crazy!
Jag ger inte upp en människa i första taget, jag hänger lätt med i nåt år.
Om man visar minsta lilla gnista, utan knot....så finns jag där.
Det jag menar med tuff kärlek är att jag köper inte allt.
Kvinnan som jag sa åt att spotta ur nappen, detta var ju efter 6mån.
Å det blev inga konstigheter av det...Vi kämpade vidare på telefon.
Det jag försöker säga är, att jag vill så gärna hjälpa människor.
Men försöker ibland att stå tillbaka för jag vill se något hos dem.
För det kan ibland speciellet som kristen att man vill ge o ge o ge...
Men jag vill se något som kommer tillbaka... i tanke å handling
Ibland så måste man hur ont det än gör backa från en fin människa
för att se hur framtiden tar sig...
Jag vill bära min systrar å bröder, men det är inte alltid lösningen.
Det är där Tuff Kärlek kommer in...
Jag har just nu en syster som jag hållit på med i nästan två år,
som jag måste backa tyst ifrån för att se framtiden...
Det gör så ont, men är det rätta....

Så jag är inte av ondo gott folk... =)

Inga kommentarer: