torsdag 16 september 2010

Jordsnurr på jordsnurr!!!!

Denna fina tårta...Barbietårtan fick jag på min förrförra Födelsedag!
Inte exakt denna men en liknande Barbietåååårta.
Så fin, så god, så glad jag blev......
Maken hade åter igen gjort det..... Min födelsedag till tipptoppdag.
Den var svindyr men underbar..... Benen följde med i en påse bredvid!
Men nu har åren gått å det börjar närma sig igen ...elller ja november...
Jaa det ska börjas i tid...att plantera ideèr om vad man vill ha.
Nå eftersom det har runnit vatten under broar, årstider skiftat.
Känslor, erfarenheter å mognad har ökat i min tankeform.
En form som går att rota runt i... Man kan ta ut saker å kolla på!
Klämma på, skratta åt... Tänkte jag så,nej hu kolla in den åsikten!
Ja en sån tankeform..med känslospröt !! öh...hmm!!
Ja eftersom jag nu har mera prylar i denna låda så har jag förändrats !
Från Barbie till Pippi.... från fåfäng till stark!!! =))
Detta äro en ny önsketårta!!!!
FIN VA!!!!!! Ska bara stå NINA 39 på den... =))

KRAAAM Pippi Longstocking!!

Inga kommentarer: