tisdag 9 november 2010

Ängel??

Ha ha jösses..Dessa skor är ju übercoola...Fantasifulla..
Ja alltså lugn, jag har inte tänk köpa dom....
Om jag köpte dom så känns det som ,
detta vore det närmsta ängel jag kan komma!!
Jaa...snabba fötter ,egna vingar... =)
Hjälpa Gud på traven å fixa vingarna själv.
Kan det va nåt..?!
Jag minns en gång hur jag satt på Centralen,
Så gick det förbi en tjej och jag råkade fastna på henne med blicken.
Hon fräser till och säger:
Vad glor du på??
Har du aldrig sett en ängel utan vingar för...
Nu kan jag garva åt det för det var en cool kommentar.
Fast då ville jag nog bara sjunka genom jorden...
Men se hon skulle ha haft sånna vingar,svarta kanske..
Kan vi människor bli änglar,är det vårat mål..
Eller håller det om vi bara försöker vara så goda medmänniskor,
så bra människa man bara kan vara...
Jaa,det håller nog...
Så får Gud skruva fast vingarna i himlen,
eller limma eller vad han gör..
Jag hoppas han har paljett beströdda vingar med klockor..
Det vill jag ha!! =)

1 kommentar:

PICTURES BY FELICIA KARLSTROM sa...

Åh vilka fina, skulle verkligen vilja ha! hur mycket kostar dom ? :D